fredag 22 maj 2015

Kundbesök och sol!

Hej på er!

Igår var jag ute på ett långt men ganska kul kundmöte. Det började med att jag inte hittade dit, haha! När jag väl var framme hittade jag inte personen jag skulle tala med. Och sist men inte minst så hittade jag inte chokladen som jag skulle packa upp.

 Det stod tydligt på lådan iaf! När jag väl hittade den längst ner, längst in på lagret...

Choklad i rad, så prydligt!

Det var lite svårt att hitta hem dessutom, men som tur var var det riktigt härligt väder ute. Det blev en fin dag och kvällen avrundade jag med att titta på semifinalen av Eurovision Song Contest. Det var lite pirrigt att titta på när Måns Selmerlöw sjöng sin grymma låt.

Min kompis och jag satt och betygsatte alla länders bidrag på eget manér. Jag poängsatte i pistagenötter. Det var både gott och roligt ;-) 

8/ 10 poäng till Lettland

Trevlig helg alla chokladälskare där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar