lördag 30 november 2013

Gammal goding!

Hej på er!

Härom helgen var jag och hälsade på min bror. Vi skulle laga lite mat och när jag skulle ta fram kryddor fumlade mina fingrar över något som jag drog fram, längst inifrån skåpet...
Vår gamla goding från New Tree med chili!
Det var som ett både kärt och tankeväckande återseende, många år sedan sist jag såg den och minnen från gamla kunder poppade hos mig :-) Även hur jag smakade på en riktig choklad med chili för första gången, här på  Zebeda Chocolate.
 
Vi har slutat att arbeta med New Tree för ganska länge sedan nu. Det finns lite napolitaner kvar på lagret men vi köper inte längre in något eller arbetar längre med detta, belgiska, företag. Mest för att de inte höll våra mått angående ekologiskt och rättvist tänkande omkring arbetet. 
Då lägger vi hellre krut på schyssta, goda och intressanta märken och företag. Ni hittar alla våra samarbetspartners från hela världen på vår hemsida www.zebeda.se :-D

Have a healthy chocolate day everybody!
Chokladiga hälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar