måndag 16 juni 2014

Måndag, måndag, måndag

Halloj på er!
Idag var det lite extra tråkigt att helgen var över. Så kände jag i alla fall i morse. Istället för att låta det ta över min dag så gjorde jag det jag alltid gör när jag känner mig lite hängig. Jag spelar en riktigt bra, peppig och härlig låt! Hög volym och sen dansa ut till köket för att göra frukosten. Det är ett gott försök till att göra en dag toppenbra!



Och sen finns det ju alltid ett till alternativ som piggar upp och lättar upp molnen omkring skallen: choklad <3

Testa detta ni också, kommentera gärna vilken som är er favoritlåt att stävja trist humör med!
Låttips: https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM <HAPPY>

Happy hälsningar,
Erica

2 kommentarer:

  1. :) Håller med om att den låten får en verkligen på gott humör på en gång. <3

    SvaraRadera
  2. Det fick bli en vända för mig med den låten i morse också ;) Ha en bra dag Linda!

    SvaraRadera