torsdag 10 april 2014

Chokladparty!

Hej där!
Jag kanske har missat att tala om att jag kommer att hålla hand om gruppen för Chokladpartyn och säljarna i den. 
Kommer fungera som kontaktperson och informatör för homepartysäljarna alltså.
Just nu håller vi på att starta- och lära upp ett nytt gäng.
Så min fråga är: Vill du vara med?
  • Du är en driven person
  • Du älskar choklad och te
  • Du är social
  • Du gillar att få folk glada
För att komma med i gänget är tanken att:

- Du deltar på minst en av våra chokladprovningar (295:-/pers) för att få
 en djupare förståelse för våra härliga produkter och hur vi arbetar 
- Du håller regelbundna chokladpartyn
- Du är aktiv i kontakten antingen via mejla, telefon och/eller Facebook 

Som chokladpartysäljare för  Zebeda Chocolate blir du inte anställd utan 
jobbar helt fritt med att anordna egna träffar för personer som du själv 
väljer ut. 
Vi håller dig uppdaterad inom chokladvärlden så att du kan vara först 
med det senaste. Vi hjälper även till med utbildning, stöd och support till 
alla våra chokladpartysäljare!
För att delta på våra provningar/utbildningar är det bra om du kan komma till oss, men i särskilda fall ordnar vi Skype-samtal för de mest långväga säljarna :-)

Så är du intresserad av att tjäna lite extra pengar, vara del i ett glatt och drivet gäng plus få jobba med hälsosamma, mumsiga och goda produkter - hör av dig till mig!
Jag nås på info@zebeda.se eller på telefon 0739-81 02 64.


Ps.
Senast igår kväll blev jag uppringd av en väldigt glad tjej som ville starta med att sälja choklad.
Hon bor i Linköping och har lite erfarenhet utav detta arbetssättet sedan tidigare.
Vi är jätteglada att människor över hela landet är intresserade, detta ger oss möjlighet att föreläsa, berätta och visa skillnad för många fler att det finns godsaker av fin kvalité och nära till hands!


Partyhälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar