söndag 6 april 2014

Högskoleprov!

Igår var det dags för mig att göra Högskoleprovet.
Jag behövde boosta mig själv, både mentalt och fysiskt.
Så när jag stod hemma, kl 6 på morgonen, och bläddrade i mitt lilla "chokladotek" så blev valet självklart:
Pacari råchoklad med Maca  

Och jag behövde verkligen all extra boost jag kunde få! ;-)

 En rad under tredje passet, precis före lunch när blodsockret var som lägst.

Och en rad innan sista passet på eftermiddagen när hjärnan började bli trött.

Tyvärr var det extremt dålig luft i salen vi skrev provet i.
Vakten ringde efter vakten. Ja alltså, vakten för provet försökte ringa efter väktaren som skulle kunna öppna fönstret (utan att larma antog jag), men tyvärr kom väktaren för sent och salen var låst för pågående provdel just då :-O Så vi fick sitta i unken luft och göra vårt bästa ändå. 
Då var jag glad att jag hade choklad kan jag tala om! 

Till er alla som också gjorde provet: hoppas att det gick bra för er!
Till er andra: Maca-chokladen gjorde verkligen susen för koncentrationen och energin!

Pluggiga hälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar