måndag 28 april 2014

Nyheterna uppdaterar!

Här har ni dagens nyheter.
"Farliga ämnen i nästan all frukt."
Det är så underbart att få höra om hur allting är giftigt och farligt...
Gifter som stör hormonbalansen i kroppen, ger symptom och gör oss sjuka.
Tyvärr ingenting nytt för oss på Zebeda Chocolate.
Men tack och lov för ekologiskt säger vi då!!

Alldeles nyss kom jag hem från en chokladprovning. Skulle handla lite mat och förnödenheter innan också. I mina smoothies har jag ofta banan (fyller upp smaken och mättar längre). Men idag var de ekologiska bananerna slut!! Så jag fick gå hem utan bananer till min kvällsmat :-(
Känns ju trist men när jag får se/höra vad alternativet är så blir mitt beslut än mer bestämt. Nej tack till kemikalier!



Ekologiska hälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar