tisdag 12 augusti 2014

Ericas semester i korta drag!

Hej på er allesammans!
Nu är jag tillbaka i cyberspace och på jobbet - härligt!
Rutiner och vanor here I come!

Men först kommer lite bilder från min semester :-D

 Badat på lite olika ställen. Klarälven, havet, Vättern, Mullsjön och på bilden Härlanda tjärn

Svängde ihop pannkakor och la i choklad i mitten

 Råkade sy in mig själv (och bli insydd) i medeltidskläderna

 Här är bild på hela klänningen (ej insydd längre)
Testade pilbågeskytte för första gången i mitt liv på Torpa Stenhus Medeltidsdagar

Foto: John Space

 Var hemma hos en god vän i Lilla Edet och fick smaka på
hennes hemmagjorda vanilj- och blåbärsglass, mums!

 Sen åkte jag på en tripp till Värmland 

 Fick se nästan hela Värmland ihop med min goda vän Joz 

 En somrig frukost i Värmland
Yoghurt, pumpakärnor och färska jordgubbar <3

 Lillasyster var på besök och bjöd mig på en mycket spännande 
(och färgglad) kaka :-D

 Sedan åkte jag till Medeltidsveckan i Visby.
Som jag längtat efter denna vecka!
Chokladdryck till frukost på bilden

 Eldshow i en ruin i Visby

 Fick håret uppsatt till en hattparad under Medeltidsveckan av min fina vän

St Karins ruin, Visby

 Avslutar med en selfie från medeltiden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar