onsdag 7 januari 2015

Öppet Hus Expo -15!

Nu är Eric och jag på Elmia i Jönköping!
Vi har byggt upp vår monter för Öppet Hus Expo 2015 :-)

För er med butik och/eller liknande företag kan jag varmt rekommendera denna mysiga mässa vid Vätterns pärla. Dessutom så står ju vi här också ;-)

Självklart har jag tagit några kort också under monteringen (pun intended):


Eric och jag satte upp en härlig vägg av bambu det första vi gjorde efter
 att vi kommit in från snöyret som just börjat i Jönköping :-)

Och en matta på det. 

Sen glömde jag ta bilder så TADAA var montern nästan klart
:-P
 
 


Blanxart bordet

Pacari, Madécasse och Original Beans fick snällt samsas på ett bord
Till deras försvar så har de inte hållit på lika länge som deras spanska kompisar... :-)
 
Försökte få bild på alltsammans...
 
Och Eric var lite överallt hela tiden :-P
 

När jag la upp chokladen så var det visst nånting som saknades på en...
 
Zebeda Chocolate <3 Madécasse
 
Nu, nästan så...
 
Och där dök han upp. Lite som "Where´s Waldo" med Eric, hahaha!
 
Vad spår du i råchokladen?
 
Hej då mässan, ses imorgon!
 
Och efter denna dagen har jag förtjänat en pannkaksmiddag! Jag blev bjuden på hemmagjorda pannkakor efter jobbet, mycket uppskattat. 
Vad som kanske inte är lika uppskattat är nog den sista bilden för idag. Men jag kan inte låta bli...

...alltid retar det någon >:-P

Fler bilder och uppdateringar kommer allt eftersom.
Hoppas att vi ses på mässan eller någon annanstans i landet!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar