lördag 10 januari 2015

Sista dagen på mässan!

Hej på er!
Idag var det sista dagen för mässan i Jönköping för denna gången.
Vi har träffat många härliga kunder denna gången, och flera nya ansikten har dykt upp. Det är så himla roligt att träffa nya människor!

Jag fick även träffat några av mina go´a kunder sedan tidigare men som jag inte har sett förut. Hur går det ihop sig? Jo, vi har ju bara hörts på telefon förut! Så det var riktigt kul att få ett ansikte till rösten som jag pratat med :-)

 Kolla här... Blir du inte jättesugen på att bryta av en ruta till dig?

 Jag älskar när det matchar!!!

 Hur går det till?! ;-)

 Eric blev "glad i hatten" när vi skulle ta ett roligt foto :-)

Jag själv blev nog lite tokig
 
 Och balanserade ett kilo nibs på huvudet inför kameran!


Ja så här knasiga kan vi vara ibland... Okej det händer ganska ofta när jag väl tänker efter ;-) Men roligt har vi! Och gott med choklad är det. Det är så himla roligt att jobba med choklad som är gott och gott för samvetet tycker jag. För det är fruktansvärt, det som finns på baksidan av myntet. Och istället väljer vi att jobba med helt andra förutsättningar och företag! Det känns åtminstone bra i magen, för mig, att välja något som gör mindre skada på världen och människorna på detta viset. Jag drar mitt lilla strå till stacken.  
Vad gör du för att bidra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar