lördag 31 januari 2015

Mycket på en gång!

Hej på er!
Det händer oftast ingenting, och sedan händer ingenting, och sedan händer ingenting, och sedan händer allt på en och samma gång! Är det någon mer som känner igen sig? :-P

Denna veckan som varit har jag varit ute på kundmöten, besökt en ny kund i Kvillebäcken faktiskt. Jag har varit ute på många olika håll. Hållit i en chokladprovning igen på ICA Focus också, en liten och blandad skara blev det så här på årets första provning :-)

Ja, det händer verkligen massor av saker på en gång, och sedan blir det lugnt i långa perioder. Nu är det mycket igen alltså! :-)


 Snart kommer deltagarna till årets första chokladprovning i Göteborg

 Minnesanteckningar 


På väg till en ny kund hittade jag nånting fint: snödroppar
Så nätta och försiktiga viskar de om vårens antågan 


Nya butiken Mynta Eko, som jag hälsade på, bara några dagar före de skulle öppna! 

Och oj vad massa bra och ekologiska grejer de har i den nya butiken!

In med det nya och ut med det gamla!
Tänkte jag och passade på att rensa lite här hemma också.


Hoppas ni andra har det relativt stressfritt och bra så här i år 2015´s första månad! Fast nu är ju januari redan slut... Tänk vad tiden går fort :-) Trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar