onsdag 4 februari 2015

P-möte = bra möte!

Igår var det personalmöte ute i Viskafors!
Riktigt roligt att träffa kollegorna, tycker åtminstone jag som arbetar i Göteborg till vardags. Känns alltid lite extrakul att åka iväg. Det kan också vara så att jag är så van vid att resa överallt och att jag faktiskt gillar att åka kollektivt. Det händer alltid något spännande, ibland får jag höra intressanta människors livshistoria eller ser ett litet urval av mina medmänniskors liv just där och då.

I vilket fall var det mest spännande på länge i smakväg:

Frukost smoothie på avokado, cashews, chiafrön, apelsin med mera!
Och herrgårdens egna müsli till <3

Och lite fika blev det också till personalmötet
Mums!

 Sedan blev det detta årets störta utmaning - smakmässigt!
Vi gjorde blindtest på våra storsäljare från Blanxart

Och jag var helt perplex vid ett tillfälle, jag trodde nämligen att den sista chokladbiten var smaksatt med kaffe men samtidigt var det med säkerhet en Blanxart... Så jag trodde att det var en gammal goding från 2009 som tyvärr togs ur sortimentet med Kaffe från Kenya! Men ack nej, det var den rena chokladen från Peru som lurade mig så grovt!


Vackra och positiva tavlor som säljs i Herrgårdsbutiken
Fastnade vid denna idag 

Ville passa på att tipsa er om dessa söta och supergosiga nallar som finns att köpa i Herrgården

 Mer snö i Borås än i Göteborg

Maffigt snötäcke på lillstugan på gården, har t.o.m. kurvat sig om taket!

En fin dag med bra möten och lösningar.
Hoppas ni andra haft en bra tisdag!
Berätta gärna om ert värsta/bästa minne av snötäcke, i kommentarerna :-)
Snöiga hälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar