måndag 9 februari 2015

Utveckling är sällan dåligt?

Hej på er!
Måndag idag, hur känner du inför veckans första dag?
Är du pigg eller lite hängig? Kanske lite trött efter helgens bravader? Eller känner du att äntligen tillbaka på jobbet och in i veckans rutiner?
Det är härligt att höra hur andra är, speciellt hur vi skiljer oss åt men inget av dem är fel :-)

Jag råkade hitta 2 år gamla foton i min arbetsmobil. Fick mig en liten throw-back till butiken Zebeda Chocolate drev i Linné-området förr. Där jag en gång började mitt chokladarbete :-)
Det var tider det!

Mina förslag på att pimpa påsarna som vi hade ett tag medan vi väntade på de vanliga med logo och snyggt tryck på.

Mitt förslag på hur vi kunde packa kakaosmöret i lätt tillgängliga förpackningar och inte i halvkilos block
Detta förslaget finns kvar, mejla oss om du vill köpa en smidig ask med en lagom stor bit av kakaosmör att smörja torra läppar och händer med 


Mycket händer med tiden. Linné-butiken är borta men istället har herrgårdscaféet och gårdsbutiken utvecklats desto mer. Utvecklas vi inte står vi stilla, och vem vill stå stilla hela tiden egentligen?
Trevlig måndag på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar