onsdag 9 januari 2013

Årets minsta grupp!

Hej hallå!

Igår hade jag, årets (höhö) minsta chokladprovargrupp! Men så kul vi hade :D Här är en bild ifrån det glada gänget som njöt av god choklad igår kväll:

Massa frågor och en riktigt intressant diskussion om regnskog kom vi även in på. Hur vi hamnade i den diskussionen? Jo det började med att vi kikade på Original Beans chokladkakor, läs mer om dem i länken!


Dagarna är väldigt grå just nu. Även när solen är uppe känns dagen grå och ganska så trist. Men igår bestämde jag mig för att trotsa det grå och gjorde mig en färgsprakande smoothie gjord på färska frukter och bär!

Vem kan motstå något så vacker, väldoftande och smaskigt??

Mesta dels använde jag mig utav det som det är säsong för just nu.
Kolla in Säsongsguiden om du är nyfiken.
Vill du veta vad jag har i min smoothie?
  • En banan
  • Några bitar fryst mango
  • Lite blåbär
  • Lite hallon
  • Gojibär
  • Hjortron
  • Lite naturell yoghurt för fylligheten (mättar gott!)
  • Björnbär
  • En kiwi
  • Några nypor krossade kakaonibs (mina favoriter)
  • En o en halv deciliter vatten - efter personligt tycke!
  • Hemlig ingrediens...
Sen mixade jag bara ihop allt, hällde upp i ett högt glas och satte i ett sugrör för lite extra lyxkänsla <3

Är du intresserad av vad min hemliga ingrediens är? Den är så hemlig att du får helt enkelt fråga mig i kommentarerna här nedan :P Ha en färggrann, god kväll!
Mumsande hälsningar,
Erica

2 kommentarer:

  1. Åh du! Jag är alldeles för nyfiken för såna hemligheter! Säg nu :)

    SvaraRadera
  2. Det var 3 rutor choklad *fniss*

    SvaraRadera