onsdag 30 januari 2013

Vintermörker...

Hej hallå!
Idag tycker jag att det blev mörkt lite extra snabbt, märkte ni av detta? I vilket fall så betydde ju det att jag fick tända marschallerna lite tidigare :-P Tyvärr brände jag mig på en tändsticka :( Lite klantigt att stå vid dörren där det drar in kall luft när man försöker tända nya marschaller med en fjuttig tändsticka, hahaha! Det gäller att vara envis! eller nåt...

Idag har det inte hänt så mycket i butiken. Min kollega Staffan på lagret har dock ringt mig några gånger under dagen idag med diverse frågor. Och det är ju alltid trevligt att prata med sina kollegor! Jag försöker just nu klura till mig bild på mina jobbarkompisar ute på lagret, däribland Staffan då. Det får vi återkomma till, vem håller med mig???

En kund ville idag ha en storslagen present inslagen i celofanpapper och oj vad tjusig den blev!! Färgkombinationen hon hade valt var utsökt! Turkosa, höga lattemuggar utan öron med en bricka med en färgglad cupcake på. Sedan hade hon lagt till ett te i en ljusblå påse och som avslutning några choklad-napolitans. Jag kompletterade med kungsblå och ljusblå snören och hon blev supernöjd! (Och jag också!! :P)

Imorgon kommer Eric och tar hand om butikens kunder. Kommer ni hit då kanske ni får höra på när han berättar om sitt hemland där han plockade kakaofrukter på bakgården som liten grabb? Eller så kanske ni får höra något roligt som har hänt på den senaste mässan han var iväg på. Man vet aldrig med Eric Zebeda! :-)

Ha en bra kväll alla läsare!
Goda hälsningar från
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar