torsdag 27 mars 2014

Chokladfestivalen i Göteborg!

Hej på er!
Imorgon bär det av på festival!
Det blir i Göteborg på Chokladfestivalen!

http://www.goteborgslakritsfestival.se/
Ni hittar mig, Eric och Kersti i monter B5!

Ja okej, det är inte bara choklad där :-P
Det är en kombinerad festival med massa gott!
Lakrits + Choklad + Delikatesser av olika slag!

Och en överraskning (även för mig) är att jag, Erica, ska hålla den första föreläsningen under hela festivalen och prata om 10 goda anledningar till att äta choklad.
Kommer bli både läskigt, spännande och lärorikt!
Ska du gå på någon föreläsning/provning?

Men nu ska jag bege mig dit för att bygga upp montern inför helgens festligheter och godsaker.
Förberedelser för anstormning av chokladfantaster i alla åldrar ;-)

Hoppas att vi ses där imorgon!
Klicka här för att hitta hit.

Festivalhälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar