torsdag 4 september 2014

Universum talar!

Ibland är det nästan så att universum talar till en. Och ibland är det som att universum skriker på en ;-) Den senaste tiden har jag fått kommentaren: "Men det tänkte jag ju precis på!" extremt många gånger. Från både nära, kära, kunder och främlingar. Det är riktigt spännande.

Jag ringde en kund idag som precis klickat upp vår hemsida för att välja vilken choklad de skulle börja köpa idag. Jag säger exakt i munnen på folk vad de just skall säga till mig. Senast nu på lunchen bad jag kompisen som jag träffade, om en kram när hon just vänt sig om för att möta mig i en stor, spontan-kram. Lustigt det där, nästan om tankeöverföring fast ändå mer diffust...


Eller så har jag bara en sju jäkla tur just nu, borde kanske köpa mig en lott!! ;-P

Tror du på ödet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar