måndag 29 september 2014

Bokmässan 2014!!!


Hej!
Lite sent men här kommer en kort resumé av årets Bokmässa i Göteborg :-)


"Mannerströms legendaaaariska köttbullar till lunch" 

En liten chokladpralin till efterrätt, första dagen av mässan. Mycket folk! 
Dag 2, fredag och allmänheten strömmar in till vår fina monter!

 Det enda jag själv köpte var åt någon annan, av Hatten Förlag

 Lunchband

Fredags lunch, jag älskar gubbröra! 

Jag lunchade tyyyp med Ingvar Carlsson ;-) 

Chokladpraliner från Mannerströms kök

 Önskar att den röda var godast men den blå innehöll en mumsig hasselnöt!

BRIS tittade förbi oss i montern. Jag stöttar gärna BRIS + söta djur 
 Fler söta djur på Bokmässan fanns det, bl.a. en uppstoppad igelkott :-)
Tittade även på kompisen som blev intervjuad på Digitala Scenen
Och jag säger bara WOW till de nya Original Beans chokladkakorna, igen, WOW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar