torsdag 2 oktober 2014

Chokladfestivalen Stockholm dag 1

Hej på er!
Idag är första dagen som jag varit med på Chokladfestivalen i Stockholm. Det har varit riktigt roligt, underhållande och spännande!

 På väg in i den gigantiska mässan!

Tyckte det var lite tjusigt med vit och rosa ljung utanför mässan också.
Jag gillar ljung :-)
 
 Då var jag inne på Stockholmsmässan i Älvsjö!
Hej!

Vår monter står precis mitt emot tävlingsscenen. Mycket underhållning emellanåt :-) 

Att hitta toa var inte det lättaste på detta gigantiska ställe. Dessutom hade de kamouflerat toaletterna väl!

 
 Plötsligt började brandlarmet gå, brandväggar fälldes ned och efter några minuter kommer även brandbekämparna inrusande. Tydligen var det bara en av ugnarna som gett utslag (i onödan).


En händelserik första dag på mässan för min del vill jag lova!
Vi hade även Marc från Blanxart Chocolates på besök. En mycket trevlig man!
Gruppfotot får avsluta första dagen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar