torsdag 27 november 2014

Det lider mot jul!

Hello hello på er!

Det lider mot jul och jag hinner nästan inte blogga alls längre! Varför inte? Jo, för att jag vill ge så många som möjligt innan jul deras choklad och te som de längtat efter.

Grönt te med mandelspån, kanel, apelsin, rosenknoppar, kryddnejlika, äpple... Som jag själv har längtat efter det här!

Mörk choklad, med stark doft av rökig kakao och stora knapriga mandlar i... Det är verkligen en härlig tid julen och december månad. Detta är min favorit årstid!

Mjölkchoklad som smälter på tungan, ger en karamelliserad eftersmak och lämnar små saltkorn kvar att njuta av... Japp. Jag kan inte sluta! :-P


Okej, här kommer det som jag egentligen skulle skriva om idag.
En länk till er som vill läsa lite om choklad och hälsa från en fitness-blogg som Kersti Zebeda blev intervjuad för tidigare i november. Överskriften säger väl allt? Äter du choklad eller godis?

Läs och fundera, äter du choklad eller godis?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar