måndag 3 november 2014

Halloweenparty!

Hej på er!
Hade ni en bra Halloween? En trevlig Allhelgonaafton?
Jag har firat Halloween ordentligt detta året. Med hela 3 halloweenfester!
Riktigt knasigt men samtidigt skojigt :-)

Här kommer bilder på mina maskeradkostymer!

Halloweenfest + födelsedagsfest och jag blev Mimmi Pigg
-Wanna try the pumpkins?

 En liten djävul på vift...

Halloween-zebran var också och hälsade på ;-)

Och på färden råkade jag på lite smått och gott.
Det var blandat mellan hembakat och bortabakat så att säga, men läskigt smarrigt!

 Frystorkade hallon doppade i yoghurt
Fantasin fick ta över för att frammana bilder av hjärnor och blod...

Minipumpor och zombie-kakor
Som egentligen var havrebollar och syltkakor :-) 

Fingrar och spöken
Mördegskaka med mandel och maränger

Ett spindelnät...
Som egentligen var riktigt läskig tyckte jag som är arachnofob.
Kaka med ett tjockt topplager av choklad

En snabbversion av pumpa, liten och söt!


Have a fa-booo-lous week everybody ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar