måndag 29 december 2014

God fortsättning!

Hej på er!

Jag skulle vilja säga att jag varit ledig den här tiden som jag inte skrivit på bloggen. Men dessvärre har jag varit sjuk. Insjuknade på min födelsedag och har först IDAG sett ljusningen på denna superförkylning!
Men jag har sysselsatt mig när orken har funnits. Bland annat har jag...
...Hunnit fylla år och fick ett stort rosa paket

...Haft riktigt fina partynaglar!

...Skickat julkort

 ...Testat nytt recept som jag fick i födelsedagspresent av bästa väninnan

och det blev ett riktigt gott och nyttigt bröd av det!
När det var nygräddad smakade det nästan som en kaka, så gott var det :-)

...Varit med och klätt någon annans gran. Två gånger!

...Firat lillejul tillsammans med de mest varmhjärtade människorna jag känner

Hur har ni haft det då? Har julhelgen varit till belåtenhet? Kanske firade du inte alls. Jag hoppas att du haft en bra helg ändå. Jag är medveten om att det är många människor där ute som inte vill eller kan fira på samma sätt som jag själv önskar mig. Världen är kall men jag tände ett ljus i hopp om att alla någon gång ska finna trygghet och värme så som jag själv gjort.

Jag spenderade julen hos min lillebror. Det var nytt för både mig och honom och trevligt blev det faktiskt till slut! Även om det blev några missöden ;-)

Julmiraklet! Det började snöa på julaftons middag!  

Ett julbad passade jag på att ta också.
Vi borrade och satte upp ett duschdraperi som julklapp till min bror också, det var ett jul-kul-projekt ;-)

Lite skavda men roliga julnaglar

 God fortsättning och gott nytt år
önskar den här tomtenissan alla fina människor där ute!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar