torsdag 11 december 2014

Kundbesök!

Hej på er!

Igår var jag ute på vift! Jag var nämligen ute och träffade mina härliga kunder! Det är skönt att se den en pratar med faktiskt, även om det är smidigare att bara ringa. Så igår var jag och hälsade på några av mina go´a kunder i Göteborg!

Bl.a. blev det en ordentlig smakprovning för de nya ägarna av Pärongården! Pärongården är ett kafé i Linné med massa hemlagade läckerheter på menyn! Jag bjöd dem på choklad från nästan hela världen, t.ex Madécasse 70% med Rostad kokos och Blanxart originchoklad 71% från Filippinerna.
Linda och Michael som nu tagit över kaféet har nya idéer och planer, plus att nu ska även kvalitetschoklad ingå i konceptet. Roligt tycker vi på Zebeda Chocolate! :-)


Stig in...

 Och förundras av doften av nymalet kaffe plus + det snygga golvet!

Klicka på bilden för deras hemsida

Sedan tog jag en promenad över stan och hälsade på lite andra goa kunder. Bland annat sa jag hej till Jenny på Götheborgs Te & Kaffehandel som stod på marknadstorget mitt inne i Nordstan just denna dag.

 Full rulle i Nordstan så här års!

Staden är så vackert upplyst nu.
Jag älskar vintern!
 

 I år har de visst pimpat trädet ännu mer. För nu både lyser, blinkar OCH spelar det!


Japp, en riktigt kul dag på jobbet var det igår! :-)
Hoppas att ni har det fint i vinterrusket. Snart kommer snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar