tisdag 30 december 2014

Nu kom jag på det!

Nu kom jag på vad jag har saknat i år!
Jag har ju glömt att göra ett pepparkakshus :-O
Förvisso har det blivit många pepparkakor i år, och lite glögg till det, mmmums... Men att bygga pepparkakshus är riktigt roligt tycker jag. Det är liksom lagom svår ingenjörskonst för mig ;-)

Istället har jag tagit del av det stora bygget av Herrgården istället!
Vad menar jag nu, tänker ni kanske.
Jo, det är så att barnen i herrgården, Viskafors, där Zebeda Chocolate AB har sitt säte, har byggt en miniatyr av gården. Riktigt kul idé och bra blev det också.
Kolla här:

Och jag tänkte passa på nu, för imorgon lär jag inte hinna säga det, men

*** Gott nytt år alla fina chokladnördar där ute! ***

Oj jag menade Happy New Year ;-)

  
Hihi, jag gjorde min egen bild-i-rörelse-ruta fast med choklad också.

*** Gott Nytt År Allesammans! ***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar