fredag 12 december 2014

Kund i Finland!

Hej på er!

Tänka sig att det redan är fredag igen. Dagarna fram till jul verkar gå lite snabbare än alla andra dagar på året. Men samtidigt är det just dessa dagar som en har så mycket mer att göra!
Har ni handlat alla julklappar ännu?

Jag har faktiskt hunnit med att både inhandla, tillverka och slå in de flesta av årets julklappar och presenter. Känner mig nöjd över att ha varit ute i hyfsat god tid i år, trots att det såg lite mörkt ut... I vanliga fall brukar jag vara klar i slutet på oktober nämligen ;-)

Bästa tipset till er som är ute i sista minuten eller ja, sista 2 veckorna!
Choklad!
Japp. Det är helt enkelt en jättebra gåva. 
Smakar gott, gör gott och kan hjälpa gott! Hur bra är inte det va? Så, choklad är mitt bästa tips. Och på andra plats kommer te. Alla dricker te och det finns alltid något te för alla! Det gäller bara att hitta rätt kombination dock...
Så därför går jag tillbaka till mitt första tips:
Ge bort choklad i julklapp i år!
Hihi!


Jo, jag ville också tipsa er chokladnördar där ute om att jag har en ny kund i Finland. Som driver en av de stora chokladföreningarna i mellersta Finland dessutom!
Här kommer en länk till hans hemsida där ni kan läsa bl.a. om hur han recenserar Original Beans Porcelana.
Vi på Zebeda Chocolate älskar när människor engagerar sig för så här roliga saker som choklad, smaker och hälsa.
Ser fram emot ett samarbete med Finland och Jarkkos chokladförening där.

Om du har planer på eller kanske redan driver en chokladförening kan du kontakta oss! Vi har i våra dagar nämligen haft många kunder som börjat med en chokladdröm, som sedan utvecklats från förening till stor butik. Kontakta oss här för mer information om du vill sälja kvalitetschoklad!

Trevlig helg på er!
Chokladhälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar