söndag 1 december 2013

Jul på Liseberg!

Hej alla läsare!
Tänkte tips om att Liseberg verkligen levererar mysig julstämning trots avsaknaden av snö.
Jag var där i goda vänners lag och hade en jättetrevlig kväll.
Oj, hoppsan, dålig skärpa!
Här kommer en bättre bild med lite av Lisebergs stämningsfulla julbelysning och medeltidsshow i vänsterkant:

Allt som fattades var ett lätt snöfall, annars var det PERFEKT!

Det var även första gången som jag deltog i Lisebergs så kallade 5-kamp.
Det var ju lite spännande.
Och jag var faktiskt bäst en gång!
Så den grenen tog jag så klart en bild på :-P
Man ska kasta dessa små bollar i hålen men ibland stängs de = gör det svårare!

Och här är mina poäng! :-D
  
En uppiggande kväll var det verkligen.
Det garanteras skratt och fniss må jag säga!
Och dessutom har de ställt ut kolbord där man kan ställa sig för att värma upp frusna fingrar, mycket uppskattat!
Ha nu en trevlig första advent allihopa!
Ljushälsningar,
Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar